Is this the world you want?
You’re making it
Everyday you’re alive

The World You Want – Switchfoot

Ek dink baie aan haar. Ek imagine dat sy so en so is, maar ek weet dat sy obviously nie gaan wees wat ek verwag nie. That being said, daars net een ding wat sy absoluut moet hê:

Geduld, liefde en respek… nie vir my nie, maar vir my musiek. As ek haar vra om ‘n oomblik te vat en na hierdie vier minute lang liedjie te luister moet sy rustig daarna wil luister.

Min dinge maak my siel so seer as wanneer ek vir iemand ‘n liedjie met so veel diepte wil speel, net vir daai persoon om nie op te let nie.

 

Leave a Reply

