Een van die dinge in die lewe wat my irriteer is oppervlakkigheid. Nie in ‘n normale sin nie (dit pla  my ook), maar as dit kom by klein dinge.

Wil jy regtig eerder gaan bad as om ‘n maansverduistering te sien? Wil jy regtig rondfok in die kombuis as om hierdie goeie storie te volg? So what as ons laat eet, enjoy hierdie. So what as jy laat gaan bad, hierdie is beeldskoon.

Ek het netnou ‘n storie gelees van ‘n Amerikaner wat op ‘n first date gegaan het met ‘n meisie. Hulle het Guardians of the Galaxy 2 gefliek. En wat doen sy? Sy tik op haar selfoon die heeltyd. Arme ou, hier wil hy sy gunsteling fliek deel met ‘n meisie… en al wat sy doen is om nie om te gee nie – dit moet hom die meeste pla – en deur hom te pla met die foon se liggie.
Toe gaan hy en dagvaar haar vir dit.

Ek meen come on, die fliek verveel jou dalk, maar terwille van hom maak asof jy dit like. Jou gevoelens vir daai ou is mos sterker as jou haat vir ‘n fliek?

Anyway, dis al wat wou sê. Sacrifice jouself ‘n bietjie vir iemand anders en jy sal sien dat jy daai persoon net meer en meer lief sal hê as wat jy selfsugtig is en hom onderbring met jou irritasie.

Dit tel vir jou eie geluk ook as dit kom by net jouself: jy speel dalk DOTA en jy “moet” aanspeel tot die einde, anders gee hulle jou ‘n penalty. My antwoord is… “so what?”. Ek WIL nie NOU aan speel nie. Gee my die penalty, ek mind nie.

Of soos gisteraand was daar een stupid steam game wat ek wou aflaai. Maar eers vanaf 12 uur die aand het ek night data. Ek kan opbly vir nog ‘n uur en dit dan aflaai, maar ek wil nie. So screw dit. Ek gaan nou slaap, de hel met die game.

Sulke mentaliteit maak jou vry van allerhande valse verpligtings. Jy WIL dit speel. Jy HOEF nie. Die oomblik wat dit jou irriteer, gaan uit! Maak jouself vry van hierdie stupid digitale ding voor jou. Of iemand wie ek ken wat hou van hardloop, wat sal moun oor hoe sy die volgende oggend vroeg moet opstaan. Ek het geen simpatie vir dit nie. Jy HOEF nie op te staan nie. Jy WIL. Los dit as jy wil.

In kort: een ding: prioriteite. Sit die ou van wie jy hou bo jou haat vir Marvel flieks. Sit ‘n maansverduistering bo jou roetine. Skuif ‘n bietjie jou planne uit, maak tyd. En vir jou eie issues: maak duidelik wat nodig is en wat nie nodig is nie. Dit wat nie nodig is nie moenie ‘n hou vas op jou hê nie!

Leave a Reply

