Ek het hierdie geskryf op 28 Maart 2015, die jaar na ek klaar gemaak het met skool. 

 

Hoe vinnig verby is al daai dae
Van koffie, Playstation en Afrikaans.

Ek mis die eksamens – ek mis die koffie
Ek mis die “IT” – ek mis die “geleer”.

Geen meer WipeOut, LBP of Runescape
Nous dit net Tuks,
Baie werk en Inscape.

Geen meer Portal, Uncharted of Ezio
Nous dit net toetse,
My vriend – ek mis jou!

Wat het geword van ons na-toetse kuier?
Ons af-en-toe se skaak,
Ons poker en gaming?

Waar is ons Nesquik?
Die “Blou Tas”,
En die meisies?

Ai, my vriende…

Totsiens

 


 

“Koffie”: Vriend 1 het gereeld oorgekom vir koffie. Die Afrikaanse klas was ‘n pyn en tog altyd so lekker (Hy sou net iets sê van Oscar Pistorius se hofsaak, dan sou die hele klas en die onderwyseres oor dit gesels en sodoende sou ons nie werk nie).

“Ek mis die IT”: Vriend 4 sou gereeld voor ‘n eksamen toets oorkom om te leer… dan eindig ons op besig om Civilization 5 te speel.

“Geen meer wipeout”: Ek en Vriend 1 het hierdie drie games sat gespeel. Nou sit ek by Tuks en in daai jaar het hy by Inscape studeer.

“Geen meer Portal”: Ek en Vriend 2 het hierdie drie games weer sat gespeel.

“Ons af-en-toe se skaak”: Vriend 1 het gereeld oorgekom vir skaak en ligte poker.

“Waar is ons Nesquik?”: Vriend 3 het baie gehou van sy Nesquik. Net hy het geweet van die “blou tas”, wat ‘n codename was vir ‘n meisie wat ek my oë op gehad het (syt ‘n blou tas gedra).

 

 

 

Leave a Reply

