Jinne dit voel soos gister. Op skool, veral Graad 11 en 12, was ons klomp seuns regtig iets gewees.

Sopas het ek ‘n klomp ou fotos op my external ontdek. Toe sien ek weer hoe ek fotos tydens skool geneem het van julle. Hiers Louis met sy one-of-a-kind look. Daars Juan, die Gentle Giant. Hierso is Divan met sy weird sin vir humor. En Waldo, jou goeie hart met jou lewendige smile. Dan nog Richard en Alex, julle twee stoute slim bliksems met wie ek so lekker oor tegnologie gesels het. Jy ook, Llewyllen, jy was cool. Dan natuurlik Almero, jou weird, effens uitgeworpe maar half misverstaande ou. Dan al daai varke, ek mis julle ook. Dan natuurlik Rudolph. In my minds eye sien ek ook vir julle, Jacques en Jason.

DSC_1634.JPG

Flippen hel ek mis julle nou! Dis al meer as twee jaar later, maar hoe meer ek aan julle dink hoe meer mis hierdie hart van my vir julle.

Leave a Reply

