My kop is so vol gedagtes. Ek dink nie lank en diep aan ‘n ding nie, net vinnig en dan hou ek op. Ek kan nie meer so diep dink nie. Maar die gedagtes wat opkom verwar my.

Ek voel soms of niks enige waarde, enige mening het nie. Ek bedoel dit nie in een of ander existensiële, ateistiese manier nie. Nee. Dis nie so pateties nie.

Jy sien, daars net twee dinge wat saak maak (miskien drie). Die een is God homself. Die ander ding is sy wil. So as dit sy wil is dat ek moet studeer, dan maak die studies saak. Dan het die studies mening. As dit nie sy wil is nie, dan maak dit glad nie sin om dit te doen nie, want daars geen mening daaraan nie. Dis sinneloos. Die moontlike derde ding pas in hierso. Al hoe iets mening kan hê “buite” God (indien moontlik), is as dit ‘n impak maak wat vir ewig gevoel word. Net Hy is oneindig en net van sy skepping is oneindig, so hierdie derde punt pas wel in by die eerste punt.

So ek sal wonder of ek ‘n bietjie my tale moet opdoen, of ‘n bietjie C# moet leer of ‘n bietjie geskiedenis lees of watookal. Maar dit voel so sinneloos. Daar mag dalk mening aan dit wees. Ek wens net ek weet of dit Sy wil is dat ek hierdie goed doen, anders wats die punt? Dat ek nie weet wat om te doen nie maak nie net al hierdie goed op die oomblik meningloos nie, maar dit maak my ook verskriklik verveeld.

Om op te hou dink aan die goed, sal ek iets doen met nog minder mening. Soos ek sal ‘n bietjie CS Go speel met my eie musiek net om my gedagtes te stop.

En sopas het ek die wysde ding in ‘n lang tyd besef: ek is regtig deurmekaar.

Leave a Reply

